2015. április 4., szombat

Én is itt vagyok

Sziasztok!
Én is jöttem egy bemutatkozással.Tudjátok meg unalmasan furcsa életem minden szösszenetét!

Léna vagyok, van, akiknek Lenu.Igazából mindig is utáltam magamról beszélni, fogalmam sincs miért.A koromat nem szeretem megosztani másokkal, ennek egyszerű oka van.Mégpedig az, hogy nem szeretem, ha emiatt másképpen néznek rám.Alapvetően rettentően bírom, ha kilógok a sorból, s ezt meg is teszem, amint van rá lehetőségem, de a korom az nem publikus.Viszont leszek olyan édes és elárulom, hogy lány vagyok.Ki jött volna rá a nevem alapján?

Az első bejegyzés az oldalon egy novella volt, mégpedig az én művem.Eredetileg egy versenyre készült, de nem tudtam belőle kifacsarni a minimális szómennyiséget, ezért beküldtem ide.Tudni kell rólam, hogy nagyon  félős vagyok, ezért eléggé rettegtem a történet megírása után egy ideig.Az American Horror Story-ba is belekezdtem, de az első rész után napokig nem bírtam aludni, így nem folytattam tovább.Pedíg úgy akartam. Mindenféle blogot elolvasok, bár előnyben részesítem azokat, amiktől nem riadok fel az éjszaka
közepén.Szóval leginkább romantikus, vagy gyengédebb fantasy-k kerülnek terítékre.Néha egy-egy fanfiction a kritikaírásnak köszönhetően, vagy azért, mert Zayn Malik a főszereplő.Valamiért nagyon imádom őt.A romantikus dolgokért is megveszek, bár, ha túl nyálas, az nem mindig jó nekem.
Csakúgy, mint a blogokat, a könyveket, filmeket, sorozatokat is minden mennyiségben fogyasztom.Az olvasás iránti rajongásomat a dédnagymamámtól örököltem, s úgy, mint ő, falom a szavakat, mondatokat.Képes vagyok egy ezer éves lámpáról is meghallgatni történetet.Van olyan is, hogy nem alszok, mert a sztori magával ragad, és képtelen vagyok abbahagyni - legyen ez bármilyen formában.

A zenei ízlésem széleskörű, bármit - tényleg bármit - meghallgatok. Természetesen van, amit jobban szívlelek - ilyen a rock bármely változata -, mint néhány másik stílust - itt pedig a disco-mix-ekre gondolok.Ha kérdeznétek, akkor sem tudnám megmondani, hogy miért is a rock zenéhez húz a szívem.

Többször is próbálkoztam már blogírással, de a súlyos önkritikám miatt a legtöbbet töröltem.Néhányan talán ismerhettek a Sziszi Design oldaláról, mint kritikaírót.Ott is le vagyok maradva. Van azonban egy történetes oldalam is, ahol éppen átalakítás folyik design ügyben, ezért az még nem elérhető, de majd hamarosan.

Most pedig pontokba szedek néhány tényt magamról, amiket már képtelen vagyok mondatba foglalni.
  • Hobbi szinten lovagolok.Helló, Lizzy!
  • A nagymamámnál élek.
  • Imádom a feketét.Ez a szín minden mennyiségben jöhet.Ha boldog vagyok feketét látok, ha szomorú szintén, bár ennek semmi köze egymáshoz, de azért leírtam.
  • Leiner Laura könyvei miatt kezdtem el leginkább az olvasást, bár erre nem igazán vagyok büszke.
  • Élek - halok a tumblr nevű oldalért.Azért már nem annyira, amiért elkezdtem, de kihúz a nehéz időszakokból.
  • Imádom az állatokat, van kettő cicám - akik feketék -  és egy kutyusom is.Ha lehetne farkast meg delfint is tartanék. De a pókok kíméljenek! 
  • Majd színes hajat szeretnék.Lilát, vagy zöldet, de csak azért, mert a vörös nem állna jól.
  • Megveszek ezektől a buggyos mackóalsóktól.Szörnyen szeretem a mackóalsós pasik látványát is.:D
  • Aranyos dolognak tartom, ha egy fiú kiszívja a barátnője nyakát - vagy akár fordítva.Nézzetek csak hülyének miatta!
Lenu.
xxx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése