2015. július 15., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc alkalmazások

Sziasztok!
Elérkeztünk egy újabb VKP-hoz, ami ezen a héten egy - számomra - egyszerű témát dolgoz fel. Kedvenc alkalmazások.
A generációmhoz híven én is a fél napot telefonon lógva töltöm, ezért eléggé magától értetődő, hogy van egy-két kedvenc alkalmazásom.

1. Instagram

Gondolom rengeteg másik embernek is van Instagramja, bár én nem szoktam rendszeresen posztolni, inkább csak a hírességek képei miatt nézem. Az viszont egyértelmű, hogy a kedvenceim közé sorolhatom, hiszen naponta többször felnézek rá.


2. Messenger

Nagyon sokat használom a Messengert is, hiszen itt beszélgetek az összes ismerősömmel. Sokakat ismerek a blogok révén, velük is itt tartom a kapcsolatot. (A legfelső beszélgetés is egy blogos csoporthoz tartozik, gondolom hallottak már páran egy bizonyos történetről, ami egy hete még nagy port kavart egy facebookos csoportban. Mi maradtunk a nagy szócsaták utóhírnökeiként.)


3. Tumblr

Az Instagramhoz hasonlóan ide sem posztolok, csak képeket mentek le.


4. Google Keep

Nagyon, de nagyon hasznos alkalmazás, minden androidos készülékemről meg tudom nézni a jegyzeteimet, amik sosem vesznek el, mivel sajnos volt már rá példa.


5. Spotify

Rengeteget használom, szinte egész nap megy a zeném, és még este is hallgatom. Ezer feletti mennyiségű számom van lementve, igazán megéri a Prémium előfizetés.


6. Series Guide

Szintén nagyon hasznos, alkalmazás, mivel mindig elfelejtem, hol tartok egy adott sorozatban. Zseniális az ötlet, nagyon hasznos alkalmazás.


7. This or That

Csak két játékot szoktam rendszeresebben használni, és ez az egyik. Nagyon okos ötlet alapján működik, megad két lehetőséget, és a választásod után megmutatja, hogy az eddigi válaszadók milyen arányban és melyiket részesítették előnyben a kettő közül. Vannak jó lehetőségek, és rosszak is, de igazán elvetemültek is rengetegszer előfordulnak


8. What if

A másik ilyen játék a What if, amit szintén az előző játékkiadó(?) készített. A lényege, hogy először feltesz egy nagyon jó lehetőséget, utána pedig egy rosszat, majd igent vagy nemet kell válaszolnod. (Szuper értelmes magyarázat...)


9. Twitter

Már láttam másnál is a twittert ebben a VKP bejegyzésben, így én is megemlíteném. Az első pontokban szereplő közösségi oldalakhoz hasonlóan ide sem szoktam posztolni, csak a bekövetett emberek posztjait nézem.


Az összes app nagyon hasznos, ajánlom mindenkinek, bár szerintem nagy részük sok telefonon helyet kap, mivel a mai világban már elengedhetetlen az internet és az alkalmazások használata a kapcsolattartáshoz.

E magvas gondolatokkal búcsúzom:

Lizzy




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése